2013年2月7日星期四

Wakeup Makeup – 齊來走入BoHo有機化妝品世界

近年, 大家漸漸關注護膚品的成份, 有機護膚品越來越受各人注目. 但除咗護膚品外, 其實化妝品同樣重要. 可以的話, 都可以選用一些不傷害肌膚的化妝品.



最近試過一個來自法國的有機化妝品牌, 佢所有貨品都由歐洲製造, 而且有有機認證. 佢就係BoHo化妝品 - 一個特別的名字.




等我簡單介紹一下BoHo的背景資料先~



BoHo Christèle Bombana Vincent Honnart 2009年創立. BoHo是波希米亞(Bohemian)和蘇豪(Soho)的混合風格, 以嶄新的天然有機材料製成化妝品, 配以各種時尚大膽的色系, 演活了傳統的BoHo風格.



BoHo 是綠色主義, 其理念是綠色革命 - Wakeup Makeup: 原意係過去咁多年, 我地都用左好多有化學品, 添加劑等嘅野去化妝, 可能對皮膚有一定傷害, 從前大家以為化妝品就一定係咁, 到咗依家可以改變, 因為有機化妝品不傷害皮膚, 大家係時候進入一個新的有機時代. 綠色革命正式開始.



對於我來講, BoHo是我首次接觸的有機化妝品牌子, 我欣賞佢地的概念, 畢竟用有機的化妝品對皮膚好些, 尤其對於暗瘡肌膚的我, 選擇產品時要多加注意一點.



今次會試BoHo一系列的產品, 包括: 粉底, 碎粉, 胭脂, 眼影, 唇彩和唇膏.







粉底

特點:
1.      
以霜狀為基底, 揉合先進壓縮技術, 一抹瞬即在臉上呈現粉狀絲滑效果.
2.      
天然植物成分(橄欖油), 有效遮蓋乾紋﹑幼紋, 能預防乾燥暗啞.
3.      
質感細緻貼服, 有效修飾肌膚瑕疵及毛孔, 改善膚色.
 

成分: 太陽花, 小燭樹蠟, 杏仁油, 西柚精油, 橄欖油 

色系: 4



乾粉

特點:
1.   
納米級(micronization)粉末, 質感幼滑, 打造健康透薄妝容.
2.  
天然植物成分(玉米), 有助平滑肌膚, 吸走肌膚表面多餘油脂, 打造 啞緻肌膚.
3.  
方便攜帶, 為外出補妝必備之選.
 

成分: 橄欖油, 杏仁油, 玉米 



色系: 4



胭脂

特點:
1.    
成分天然, 呵護幼嫩的蘋果肌肌膚.
2.    
不含化學色素, 不會誘發色斑增生.
3.   
色彩細魅耀目, 持久貼服. 成分: 橄欖油, 杏仁油, 玉米
 



色系: 4


 








眼影

特點:
1.    
天然植物成分, 為明眸添上色彩的同時, 保護眼簾脆弱的肌膚.
2.    
多款專業色調, 輕易打造不同妝容.
 

成分: 杏仁油, 玉米, 橄欖油



色系: 40








潤唇膏

特點:
1. 
蘊含天然植物活性成分之潤唇膏, 有效保護及滋潤櫻唇.
2. 
其麝香玫瑰油能瞬間令乾燥櫻唇回復潤澤質感.
成分: 蓖麻籽油, 杏仁油, 西柚精油, 小燭樹油, 麝香玫瑰油





唇彩

特點:
1. 
天然植物成分(蓖麻籽油), 瞬間撫平唇紋, 締造柔軟豐潤櫻唇.
2.  100
%天然成分, 配合先進技術, 打破傳統唇彩黏膩質感.

成分: 蓖麻籽油,杏仁油,西柚精油



色系: 9


 



大家係咪對
BoHo這個牌子有多一點認識和產生興趣呢~ 稍後, 我會出一篇化妝文, 對於我來講是新嘗試, 到時要來支持呀~



銷售地點:

雨僑網上商店




想知道佢地更多產品資料, 可以登入以下網址


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'