2012年11月29日星期四

踏入冬天, 保濕不可缺少 - Biotherm 溫泉保濕凝膠

上星期出席咗iMORE 聖誕體驗嘉年華 》, 當日滿載而歸, 包括Biotherm 溫泉保濕凝膠, CRABTREE & EVELYN 手部修護霜, Laura Mercier保濕抗氧打底霜(亮采)和LUX 日本極致修護系列. 我會逐一同大家分享用後感.



今次首先同大家分享Biotherm 溫泉保濕凝膠($360/ 50m l)






獨有革新成分Mannose, 能滲入第5層肌膚補水, 突破了傳統只在表層的補水方法, 極速達到5層水透的深度保濕功效, 同時蘊含5000公升 溫水, 就如急救保濕面膜般, 能即時為肌膚降溫, 肌膚自然感覺清新, 全天候水潤.





使用方法:


洗完面後, 取適量的凝膠均勻塗於面上.





本身皮膚也是較乾, 尤其是面頰兩旁, 所以保濕產品對於我來講是必需品, 不可缺少. 加上我是暗瘡肌膚, 鍾意使用質地清爽的產品. 而這款保濕凝膠, 質地是GEL, 所以好啱我使用.






當我搽上面後, 輕輕推開, 已經完全被皮膚所吸收, 唔會有痴笠笠的感覺, 充滿彈性.






未使用保濕凝膠前, 水份和細緻度只有2, 而油份就有5, 搽咗保濕凝膠後, 水份和細緻度即時提升到4, 而油份減到4, 這樣水油平衡, 對於我的肌膚, 能夠減慢出油的情況.



 






想知道佢地最新消息和產品資料, 可以登入以下網址


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'